مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:352021-12-24فرهنگي

اعلام برنامه های کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی فیلم فجر


مدیر برنامه های فرهنگی چهلمین جشنواره فیلم فجر، از برپایی 30 نشست هم اندیشی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در سالن اصلی برگزاری جشنواره  و 10 نشست تخصصی با موضوع سینما در دانشگاه ها از 12 تا 22 بهمن ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سعید الهی مدیر برنامه های فرهنگی این دوره جشنواره در گفت وگویی ضمن تشریح برنامه های این بخش گفت: بی تردید چهره رویداد معتبر و مهمی همچون جشنواره فیلم فجر، با اهتمام ویژه به مباحث علمی و پژوهشی و با اتخاذ تصمیماتی در حوزه گفتمان سازی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی با تکیه بر ابزار هنری همچون سینما، نسبت به سال های گذشته تغییر بسیار محسوسی پیدا خواهد کرد.

او افزود: با تدبیر ریاست سازمان سینمایی و جناب آقای دکتر نقاش زاده دبیر جشنواره، این رویداد امسال در دو بخش فرهنگی و رقابتی برگزار خواهد شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در آن، شاهد حضور چهره های برجسته بیشتری از فرهیختگان، اساتید دانشگاه و صاحبنظران رشته های مرتبط با موضوعات فرهنگی و سینمایی در محل اصلی جشنواره خواهیم بود.

الهی در همین خصوص اعلام کرد: نخستین جلسه شورای علمی و هماهنگی برنامه های فرهنگی جشنواره چهلم طی روزهای اخیر با حضور برخی روسا و نمایندگان دانشگاه ها و مراکز مطالعاتی سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی فیلم فجر

اعلام برنامه های کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی فیلم فجر