مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:152021-12-24سياسي

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند/ لزوم تسهیل اشتغال جوانان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم تلاش برای ایجاد اشتغال مناسب برای جوانان تاکید کرد و گفت: مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بصیرت افزایی و حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شد و ایران از یک بحران تاریخی بزرگ نجات داد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره در مقابل دسیسه های دشمنان ایستاده اند افزود: مراسم گرامیداشت نهم دیماه دی با شکوه در استان برگزار شود تا پیمان بین امت و امامت مستحکم شود.

وی خواستار تلاش و جدیت مسئولان برای محرومیت زدایی از نقاط محروم و نیازمند کشور شد و اضافه کرد: همه دستگاه ها باید با اتحاد و همدلی برای رفع محرومیت و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

آیت الله صفایی بوشهری خواستار استفاده از ظرفیت جوانان در زمینه های مختلف شد و بیان کرد: اشتغال یکی از مهمترین نیازهای جوانان است که باید برای حل این مسئله اقدامات اساسی انجام شود.

وی آب شرب را یکی از مشکلات اساسی روستاهای محروم استان بوشهر عنوان کرد و افزود: با حضور مسئولان و پیگیری های صورت گرفته، بزرگترین مشکل هفت روستا با کمترین هزینه برطرف شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رفع مشکل جوانان مؤمن، تحصیل کرده، انقلابی و با انگیزه در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: نگاه به جوانان و حل مشکلات آنان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند/ لزوم تسهیل اشتغال جوانان

مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند/ لزوم تسهیل اشتغال جوانان