مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:102021-12-24سياسي

ضرورت تجدید نظر در مصوبه حقوق تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی


امام جمعه شهرستان سوادکوه(بخش زیراب) با اشاره به اینکه 9 دی ماه روز وحدت ملت ایران حول ولایت بود از ضرورت تجدید نظر در مصوبه حقوق بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه های نمازجمعه باتوجه به سالروز اجرایی شود و دولت مردان و دولت اسلامی وظیفه دارد، ازدواج را تسهیل نماید.

  *ضرورت تجدید نظر در مصوبه حقوق تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه رسیدگی به محرومان جامعه را از دیگر مطالبات مردم از دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس برشمرد و تصریح کرد: اگرچه کارهایی انجام شده اما خیلی از کارها مانده که باید انجام شود و حقوقی که برای تحت پوشش های کمیته امداد و بهزیستی با ارائه طرح توسط نمایندگان در مجلس تصویب شد راه به جایی نمی برد و نمی تواند نیازهایشان را رفع کند و باید در بحث حقوق این افراد، تجدیدنظر شود.

  رضایی باتوجه به حضور تعدادی از رزمندگان نیروی حشدالشعبی در نمازجمعه زیراب، ضمن خیرمقدم به آنان وحدت بین امت اسلام را عامل شکست دشمنان دانسته و اظهارداشت: نام برادران حشدالشعبی باعث لرزه انداختن دشمنان اسلام می شود .

چیزی که مهم است، وحدت بین امت اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجدید نظر در مصوبه حقوق تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

ضرورت تجدید نظر در مصوبه حقوق تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی