مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:002021-12-24سياسي

لشکر کشی آمریکا به منطقه جز رسوایی و جنایت چیزی نداشته است


امام جمعه رویان با بیان اینکه لشکر کشی آمریکا به منطقه جز رسوایی و جنایت چیزی نداشته است، گفت: تهدیدهای پوچ آمریکا و اسراییل عیه ایران برای عقده گشایی و شکست ها است.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نمازجمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه اخیراً تهدیدهایی از زبان اسراییل و آمریکا شنیده می شود که دست واشنگتن از آستین تل آویو بیرون زده است، ابراز کرد: دستاورد جنگ 20 ساله آمریکا و لشکر کشی به افغانستان و عراق و کشورهای منطقه چیزی جز شکست و رسوایی نبوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا با حضور در منطقه جز فرسودگی نیروهای خود، مشکلات اقتصادی، رسوایی و شکست هژمونی خود، ثمر دیگری ندیده است، افزود: برای همه جهان ثابت شده که به تعبیر قرآن کریم قدرت آنها مانند تار عنکبوت است.

دشمنان اصل نظام را هدف قرار دادند امام جمعه رویان با بیان اینکه اسراییل و آمریکا در این موقعیت حساس برای حفظ قدرت خود و نامعتبر جلوه دادن فضای مذاکرات و فرار از اقدام نظامی ایران، سخن از مقابله مستقیم اسراییل علیه ایران می کنند که تهدیدی پوچ است، تاکید داشت: انعکاس این اخبار که سه استان کشور شامل بوشهر، هرمزگان و خوزستان درگیر یک حمله نظامی بشوند در واقع امید بستن رژیم صهیونیستی به اعراب حاشیه خلیج فارس محسوب می شود که در واقع چیزی جز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر کشی آمریکا به منطقه جز رسوایی و جنایت چیزی نداشته است

لشکر کشی آمریکا به منطقه جز رسوایی و جنایت چیزی نداشته است