مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:202021-12-24سياسي

امام جمعه موقت تهران: موهبت نفت به مصیبت نفت تبدیل شده است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیوند منابع و هزینه های کشور به درآمدهای نفتی شاخص های کلان اقتصادی ما را در شرایط نامناسب قرار داده گفت: - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیوند منابع و هزینه های کشور به درآمدهای نفتی شاخص های کلان اقتصادی ما را در شرایط نامناسب قرار داده گفت: موهبت نفت به مصیبت نفت تبدیل شده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و السملمین محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، با بیان این که در مقدمه قانون اساسی آمده در تحکیم بنیان های اقتصادی اصل رفع نیازهای انسان در جهت رشد و تکامل اوست، گفت: نظام تامین مالی و نظام دفاعی بازدارنده باید در کارنامه 4 دهه گذشته مورد تحلیل قرار گیرد.

درحوزه نظام دفاعی در این عصر تاریک که سیاست های آمریکا، مزدوران منطقه ای او، و رژیم صهیونیستی به گسترش ناامنی در منطقه و جهان اسلام دامن می زند نظام اسلامی توانسته سطح امنیت را در منطقه به صورت معناداری افزایش دهد و راه را برای خلق قدرت برای امت اسلام فراهم کند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سرافراز بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی که در آستانه شهادت ایشان هستیم برای ملت های اسلامی و اروپایی با مبارزه با داعش خلق امنیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: موهبت نفت به مصیبت نفت تبدیل شده است

امام جمعه موقت تهران: موهبت نفت به مصیبت نفت تبدیل شده است