مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 09:402021-12-24بين الملل

استقبال آمریکا از اعلام توافق هیات های روسیه و اوکراین بر سر آتش بس


پس از آنکه سازمان امنیت و همکاری اروپا از توافق هیات های مذاکره کننده از روسیه و اوکراین بر سر برقراری مجدد آتش بس کامل در شرق اوکراین خبر داد، - پس از آنکه سازمان امنیت و همکاری اروپا از توافق هیات های مذاکره کننده از روسیه و اوکراین بر سر برقراری مجدد آتش بس کامل در شرق اوکراین خبر داد، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای از این توافق استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اخیرا میکو کینونن، نماینده ویژه سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام کرد، هیات های مذاکره کننده از روسیه و اوکراین از عزم راسخ خود برای تقویت توافقنامه آتش بس ماه ژوییه سال 2020 میلادی خبر دادند.

او تصریح داشت، گزارش های گروه ویژه نظارت بر آتش بس نشان می دهد که وضعیت اجرای آن در شرق اوکراین شکننده بوده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا از اعلامیه اخیر سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) در مورد توافق طرفها برای بازگشت به پایبندی به آتش بس در شرق اوکراین استقبال می کند.

پرایس خاطر نشان کرد: ایالات متحده آمریکا از اعلامیه سازمان امنیت و همکاری اروپا در مورد عزم قوی نیروهای دولتی اوکراین و نیروهای تحت رهبری روسیه در شرق اوکراین برای پایبندی کامل به تدابیر تقویت کننده توافقنامه آتش بس 22 ژوییه 2020 استقبال می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آمریکا از اعلام توافق هیات های روسیه و اوکراین بر سر آتش بس

استقبال آمریکا از اعلام توافق هیات های روسیه و اوکراین بر سر آتش بس