مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 09:352021-12-24اقتصادي

تخصیص 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار در حمایت از پروژه های خیرساز


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: امسال در لایحه بودجه 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی خیرین در کشور پیش بینی شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: امسال در لایحه بودجه 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی خیرین در کشور پیش بینی شده است.

مهرالله رخشانی مهر در سفر به شهرستان گرمی و جلسه شورای آموزش و پرورش گرمی اظهار کرد: در لایحه بودجه 1401 نیز این رقم تا 2 هزار و 800 میلیارد تومان پیش بینی شده تا در مقابل هزینه 30 درصدی خیرین دولت پشتیبانی تا 70 درصد تأمین منابع را برای تکمیل واحدهای آموزشی احداثی خیرین انجام دهد.

وی تصریح کرد: این شرایط بودجه ای فرصت خوبی را برای رقابت استان ها برای جذب خیرین برای احداث مدرسه به وجود آورده که امیدواریم در شهرستان محروم گرمی نیز در کنار استفاده از ظرفیت خیرین ملی، از توان بنیاد علوی در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده شود.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با بیان اینکه در سال های اخیر برای حل مشکلات کمبود فضاهای آموزشی امکانات و تجهیزات تدابیری مناسب در نظر گرفته شده است، گفت: در کنار تأمین اعتبار و انجام تعهدات همچنان در بحث احداث و مقاوم سازی واحدهای آموزشی برنامه ریزی ها در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار در حمایت از پروژه های خیرساز

تخصیص 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار در حمایت از پروژه های خیرساز