مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:352021-12-24اجتماعي

94 راه روستایی در آذربایجان غربی مسدود شد


مدیرکل راهداری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بر اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی 94 روستای استان مسدود است.

- در خصوص آخرین وضعیت راه های استان در پی بارش برف افزود: بر اساس گزارش های رسیده تا کنون راه روستایی 94 روستا در سطح استان شامل، شهرستان تکاب 5 راه روستایی شهرستان پیرانشهر 15 راه روستایی، چالدران 20 محور روستایی، شهرستان خوی 10 محور روستایی، شهرستان سلماس 40 محور روستایی و شهرستان مهاباد 4 محور روستایی مسدود است.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی راهداران برای برف روبی و نمک پاشی تمام محورهای برفگیر و بازگشایی محورهای روستایی مسدودی استان ادامه دارد، افزود: راهداران راهدارخانه 14 شهید بخش سیلوانای شهرستان ارومیه نیز دیشب و بامداد امروز با باز گشایی روستای قرایی این بخش توانستند به یک خانم باردار جهت امداد رسانی کمک کنند.

شکری گفت: بر اساس گزارشات رسیده از راهداران آخرین وضعیت راه های استان تا این لحظه بارش در کلیه شهرستان ها و راه های استان به صورت خفیف، محور تمرچین کولاک، بارش شدید در حوزه پیرانشهر، نقده، مهاباد، اشنویه و سردشت و کولاک در محور روستایی آق اطاق شهرستان تکاب را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: کلیه راه های اصلی و فرعی باز و تردد برقرار است و توصیه اکید می شود از ترددهای های غیر ضرور در محورهای برف گیر خوددار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 راه روستایی در آذربایجان غربی مسدود شد

94 راه روستایی در آذربایجان غربی مسدود شد