مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:552021-12-24سياسي

رونمایی از کتاب مسجد جامع دماوند/ یادمان شهدای گمنام ساخته شود


کتاب مسجد جامع دماوند به تألیف مسعود نصرتی، که به موضوع تاریخی و ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این مسجد با هزار سال قدمت اشاره دارد، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیین رونمایی از کتاب مسجد جامع دماوند تالیف مسعود نصرتی با حضور جمعی از مسئولان و فرهیختگان در مسجد جامع دماوند برگزار شد.

ائمه جمعه دماوند و رودهن، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، رؤسای ادارات رییس میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه ها، تبلیغات اسلامی، تعاون شهرستان دماوند، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و جمعی از مسئولان و فرهیختگان شهر دماوند در این مراسم حضور داشتند.

این کتاب به موضوع تاریخی و ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسجد جامع دماوند که حدود هزار سال قدمت دارد، اشاره کرده است.

یادمان شهدای گمنام مسجد جامع دماوند ساخته شود/ نقش مسجد جامع دماوند در طول تاریخ مشخص شوند حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این مراسم اظهار کرد: مسجد خانه خداوند و مردم و مرکز انجام هر کار خیری است؛ در طول تاریخ اسلام، مساجد مرکز تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب مسجد جامع دماوند/ یادمان شهدای گمنام ساخته شود

رونمایی از کتاب مسجد جامع دماوند/ یادمان شهدای گمنام ساخته شود