مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:452021-12-24سياسي

اجرای 230 برنامه دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای 230 برنامه به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: 35 برنامه شاخص در این دهه به همت پایگاه ها و اقشار بسیج در این شهرستان اجرا می شود.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه های متنوع به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی از هفتم تا 17 دی ماه اظهار کرد: بیش از 230 برنامه به مناسبت این دهه در شهرستان شاهرود اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری سلسله نشست های مجازی و تولید محتوا به همت معاون فرهنگی هنری، سیاسی و فضای مجازی سپاه شهرستان شاهرود، همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در 13 دی ماه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه به همت حوزه های بسیج مساجد و محلات و بازدید از خانواده های شهدا مدافع حرم ازجمله این برنامه ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و اعزام گروه های جهادی به مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان به همت بسیج سازندگی و مراسم شب خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان به همت بسیج جامعه زنان و پویش جهاد تبیین با موضوع ریزش ها و رویش های انقلاب به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود از دیگر برنامه های اجرایی در دهه بص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 230 برنامه دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شاهرود

اجرای 230 برنامه دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شاهرود