مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:302021-12-24ورزشي

دوئل دیدنی نکونام - منصوریان در دربی خوزستان


نمایندگان خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به میدان می روند.

- هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز (جمعه) برگزار می شود که فولاد و نفت آبادان در دربی خوزستان به مصاف هم می روند و نفت مسجدسلیمان نیز میزبان فجرسپاسی است.

نفت مسجدسلیمان - فجرسپاسی شاگردان کمالوند که با برد در جام حذفی به این بازی رسیده اند به گفته کمالوند از نظر روحی در شرایط بهتری قرار گرفته اند.

البته کمالوند علی رغم این که تا پیش از بازی های هفته یازدهم، تیمش در رده پانزدهم جدول قرار دارد، همچنان از نوع بازی تیمش راضی است و می گوید از ابتدای کار هم می دانستیم که کارمان سخت است و تاکید کرده که روی قولش یعنی حفظ تیم در لیگ برتر است.

نفت برای این که بتواند به آینده امیدوار باشد باید امروز از سد تیم فجر بگذرد، فجری که مانند نفت به سه امتیاز این بازی برای سر و سامان دادن به وضعیتش در جدول نیاز دارد.

تنها برد شاگردان کمالوند به هفته سوم بر می گردد و باید دید نفتی ها پس از 9 هفته مجددا بردی را در کارنامه این فصل خود ثبت می کنند یا نه.

نفت مسجدسلیمان از ساعت 15 امروز پذیرای تیم فجرسپاسی است.

فولاد - نفت مسجدسلیمان فولاد که با نکونام تیم بهتری نسبت به ابتدای فصل شده است و سرشار از انگیزه است، با بازگشت نکونام از هفته پنجم به این تیم مجدد در خانه به حریفی باج نداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل دیدنی نکونام - منصوریان در دربی خوزستان

دوئل دیدنی نکونام - منصوریان در دربی خوزستان