مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:302021-12-24سياسي

اجرای رزمایش کمک های مومنانه به یاد سردار دل ها در نهاوند


تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) گفت: با نزدیک شدن به ایام شهادت سردار شهید«حاج قاسم سلیمانی» طرح سه مرحله ای رزمایش کمک های مومنانه هم زمان در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند در حال اجراست.

- ایسنا/همدان تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) گفت: با نزدیک شدن به ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طرح سه مرحله ای رزمایش کمک های مومنانه هم زمان در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند در حال اجراست.

وهاب رضایی مفرد اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش شهید سلیمانی 50 دستگاه بخاری و 10 دستگاه آبگرمکن دیواری به نیت 60 شهید آرمیده در این آستان مقدس و به یاد سردار دل ها و به همت خیرین نیک اندیش و مرکز نیکوکاری این آستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: این طرح در سه مرحله اجرا می شود و مرحله دوم نیز در شب یلدا با توزیع هزار بسته میوه و تنقلات بین نیازمندان انجام شد.

رضایی مفرد افزود: با برنامه ریزی انجام شده در سومین مرحله از این رزمایش در سال روز شهادت سردار دل ها بسته های معیشتی توسط این آستان مقدس توزیع می شود.

وی در خاتمه بیان کرد: در سال روز شهادت شهید سلیمانی از طرف این آستان برنامه های خوبی تدارک دیده شده و امیدواریم بتوانیم یاد این شهید عزیز را همواره زنده نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش کمک های مومنانه به یاد سردار دل ها در نهاوند

اجرای رزمایش کمک های مومنانه به یاد سردار دل ها در نهاوند