مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:102021-12-24بين الملل

درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم اخیر دادگاه انگلیس برای استرداد موکلشان


وکلای جولیان آسانژ اعلام کردند در پی حکم اخیر دادگاهی در انگلیس که در را به روی استرداد موکلشان به آمریکا باز می کند، درخواست تجدید نظر در این حکم را مطرح کرده اند.

- وکلای جولیان آسانژ اعلام کردند در پی حکم اخیر دادگاهی در انگلیس که در را به روی استرداد موکلشان به آمریکا باز می کند، درخواست تجدید نظر در این حکم را مطرح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وکلای جولیان آسانژ بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس خواستار تجدید نظر در حکم اخیر دادگاه انگلیس به نفع استرداد موکلشان به آمریکا شده و استدلال کرده اند که تعهد دولت آمریکا در خصوص عدم قرار گرفتن آسانژ تحت شرایط سخت زندان در آمریکا بی معنی است چرا که مشروط بوده و می تواند طبق نظر مقامات آمریکایی تغییر پیدا کند.

اوایل سال جاری میلادی وزارت امور خارجه آمریکا وعده داده بود در صورت محکوم شدن آسانژ در آمریکا او در زندان امنیتی فلورانس در ایالت کلرادو که زندانی با شدیدترین تدابیر امنیتی در آمریکا است محبوس نخواهد شد.

آنها همچنین متعهد شده بودند که آسانژ هدف تدابیر اداری ویژه که اشاره به جدا نگه داشتنش از بقیه زندانیان و حذف برخی امتیازات برای او همچنین داشتن ملاقاتی، نامه نگاری و استفاده از تلفن دارد، قرار نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم اخیر دادگاه انگلیس برای استرداد موکلشان

درخواست تجدیدنظر وکلای آسانژ درباره حکم اخیر دادگاه انگلیس برای استرداد موکلشان