مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:552021-12-24بين الملل

دعوت وزیر خارجه ایتالیا از بارزانی برای سفر به رم/ وزیر دفاع ایتالیا امروز در بیروت


نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان با لوییجی دی مایو، وزیر امور خارجه ایتالیا و هیئت دیپلماتیک و نظامی همراه وی در خصوص تقویت و گسترش زمینه های همکاری مشترک به ویژه در ابعاد اقتصادی و فرهنگی گفتگو کرد.

- نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان با لوییجی دی مایو، وزیر امور خارجه ایتالیا و هیئت دیپلماتیک و نظامی همراه وی در خصوص تقویت و گسترش زمینه های همکاری مشترک به ویژه در ابعاد اقتصادی و فرهنگی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، لوییجی دی مایو، وزیر امور خارجه ایتالیا روز پنجشنبه پس از دیدارهایش در بغداد به اربیل رفت.

در این نشست که سفیر ایتالیا در عراق و سرکنسول این کشور در اربیل حضور داشتند وزیر خارجه ایتالیا گفت که از نیروهای کشورش در عراق بازدید خواهد کرد و بر تداوم حمایت ایتالیا از عراق و اقلیم کردستان تاکید کرد.

همچنین وزیر خارجه ایتالیا رسماً از نچیروان بارزانی برای سفر به رم دعوت و خاطرنشان کرد که با توجه به روابط عراق و منطقه با ایتالیا، دو طرف تمایل خود را برای تقویت و گسترش زمینه های همکاری مشترک بین خود ابراز کردند.

بارزانی نیز به نوبه خود علاوه بر تبریک به وزیر خارجه ایتالیا، مردم و دولت ایتالیا به مناسبت کریسمس و سال نوی میلادی، از ایتالیا بابت حمایت از عراق و اقلیم کردستان در جنگ با داعش، آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیر خارجه ایتالیا از بارزانی برای سفر به رم/ وزیر دفاع ایتالیا امروز در بیروت

دعوت وزیر خارجه ایتالیا از بارزانی برای سفر به رم/ وزیر دفاع ایتالیا امروز در بیروت