مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:352021-12-24سياسي

پیشنهاد بودجه 12 میلیارد تومانی دولت به مجلس برای موضوع جمعیت


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دولت بودجه 12 میلیارد تومانی برای افزایش جمعیت در سال آینده به مجلس پیشنهاد داده است.

- ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی نقش عناصر و تشکل های فرهنگی در جوان سازی گیلان، اظهار کرد: بر اساس آمارها نرخ باروری کنونی کشور یک میلیون و 600 هزار نفر است که برای رسیدن به نرخ 2 میلیون و 500 هزار نفر نیازمند افزایش جمعیت 751 هزار نفری هستیم.

وی با اشاره به وجود هشت میلیون و 500 هزار خانم مستعد باروری در کشور، افزود: فرهنگ سازی، مطالبه گری و قانون گذاری سه اصل مهم در افزایش جمعیت است که دولت انقلابی عزم جدی برای تحقق این مهم دارد.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه از نظر قانونگذاری در خصوص افزایش جمعیت وضعیت مطلوب است، ادامه داد: دولت برای افزایش جمعیت سال آینده 12 هزار میلیارد تومان بودجه به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع کاهش و پیری جمعیت مهمترین چالش اجتماعی روز کشور است، تاکید کرد: به لحاظ قانون گذاری در جایگاه خوبی هستیم اما اجرای قانون خصوصاً در بخش فرهنگی مهمترین مسئله است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش معلومات برای افزایش قدرت تحلیل با نگاه رویکردی، تصریح کرد: متأسفانه مشکلات اقتصادی مهمترین بهانه و دغدغه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بودجه 12 میلیارد تومانی دولت به مجلس برای موضوع جمعیت

پیشنهاد بودجه 12 میلیارد تومانی دولت به مجلس برای موضوع جمعیت