مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 06:302021-12-24اقتصادي

ماجرای پلمب واحدهای تولیدی باغ سپهسالار


رییس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران گفت: منطقه باغ سپهسالار بیش از 80 سال است که بورس تولید کیف و کفش ایران است و پلمب واحدهای تولیدی این منطقه آن هم در سال حمایت تولید، - منصفانه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو گرانی مواد اولیه و سخت شدن شرایط تولید پلمب و تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن قشر زیادی از کارگران عادلانه نیست.

در ادامه مهدی فصیحی یکی از تولیدکنندگان کفش باغ سپهسالار که واحدتولیدی شأن پلمب شده، گفت: بیش از 28 سال است که در منطقه باغ سپهسالار به عنوان تولیدکننده فعالیت دارم و همه واحدهای تولیدی این منطقه تغییر کاربری به کارگاهی داده اند و هزینه به شهرداری پرداخت کرده اند و جواز تولیدی و تاییدیه آتش نشانی دارند و تمامی نکات ایمنی در واحدهای تولیدی شأن رعایت شده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی مشکلی با رفتن ندارند، اما ابتدا بستر و زیر ساخت خروج واحدها باید مهیا شود و اقدام شهرداری برای پلمب واحدهای تولیدی بدون فراهم شدن زیر ساخت برای این واحدها منطقی نیست.

فصحیی اضافه کرد: اگر بنا به خروج از بافت شهری و تغییر کاربری واحدهای تولیدی بود چرا شهرداری از واحدهای تولیدی هزینه بابت تغییر کاربری و مجوز واحدتولیدی دریافت کرد و چرا تمامی هزینه های مربوط به عوارض واحدهای تولیدی، پسماند تولید، نوسازی و … را دریافت می کند و در حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پلمب واحدهای تولیدی باغ سپهسالار

ماجرای پلمب واحدهای تولیدی باغ سپهسالار