مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 05:452021-12-24سياسي

کاربردهای فناوری نانو/مسؤولان باید از شرکت های دانش بنیان واقعی حمایت کنند


عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه فناوری نانو کاربردهای گسترده ای دارد و مسؤولان باید از شرکت های دانش بنیان واقعی حمایت کنند تا کشور به پیشرفت های بیشتری برسد، - عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه فناوری نانو کاربردهای گسترده ای دارد و مسؤولان باید از شرکت های دانش بنیان واقعی حمایت کنند تا کشور به پیشرفت های بیشتری برسد، گفت: فعالیت در حوزه فناوری نانو، تولید هیدروژن آفتابی و فناوری پیل سوختی از اقداماتی بوده است که انجام داده ام.

دکتر اسماعیل ساعی ور ایرانی زاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 1360 پس از بازگشت از آلمان به عنوان عضو هیات مرکزی جهاد دانشگاهی در سمت مسئول بخش طرح ها و تحقیقات جهاد دانشگاهی فعالیت خود را آغاز کردم.

چند سال بعد به کالج سلطنتی لندن رفتم.

در این دانشگاه شیوه پذیرش دکتری به نحوی است که متقاضی ملزم به گذراندن یک امتحان جامع است و اگر فردی این امتحان را نگذرانده باشد، اجازه تحصیل در مقطع دکتری این دانشگاه را ندارد.

ولی با استفاده از مقاله ای که در رابطه با فناوری نانو نوشته بودم و راجع به تولید ذرات نانو بود، موفق شدم بدون شرکت در این آزمون وارد دانشگاه سلطنتی لندن شوم و مقطع دکتری خود را در این دانشگاه بگذرانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردهای فناوری نانو/مسؤولان باید از شرکت های دانش بنیان واقعی حمایت کنند

کاربردهای فناوری نانو/مسؤولان باید از شرکت های دانش بنیان واقعی حمایت کنند