مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 05:202021-12-24سياسي

دستور دادستان تهران برای بررسی علل حادثه بازار گل


علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل حادثه بازار گل شهید محلاتی، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، صالحی به همراه معاون خود در صحنه حادثه بازار گل شهید محلاتی حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل حادثه، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد و بر این اساس مقرر شد تیم کارشناسی در محل حضور یافته و این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

صالحی همچنین خواستار رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده شد و دستورات لازم را برای تعیین بازپرس ویژه و تحقیقات فوری پیرامون این موضوع صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل شهید محلاتی تهران دو کشته برجا گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 14 و 50 امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان زمزم تقاطع شهید محلاتی به سامانه 125 اعلام شد و بی درنگ مأموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی افزود: در این حادثه یک باب مغازه دچار انفجار گاز شده بود که بر اثر این حادثه چندین مغازه دچار آتش سوزی و تخریب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان تهران برای بررسی علل حادثه بازار گل

دستور دادستان تهران برای بررسی علل حادثه بازار گل