مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 04:552021-12-24سياسي

فوریت تعیین تکلیف 500 نیروی طرحی نوسازی مدارس در کشور


معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری نمایندگان مجلس تلاش می کنیم تا 500 نفر نیروی طرحی ادارات نوسازی و تجهیز مدارس را هر چه سریعتر تعیین تکلیف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان انگوت اظهار کرد: بحث ساماندهی نیروی انسانی در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی دقیق و کارشناسی است که امیدواریم در قالب ساماندهی نیروی انسانی تعیین تکلیف 500 نفر نیروی طرحی ادارات نوسازی و تجهیز مدارس که از محل اعتبارات عمرانی حقوق و مزایا برای آنها پرداخت می شود، مشخص و معلوم شود.

وی به سفر 2 روزه خود به استان اردبیل و حضور در شهرستان های مشگین ، گرمی و انگوت اشاره کرد و گفت: بیشترین جمعیت دانش آموزی در شهرستان انگوت مربوط به مناطق عشایری است که با توجه به وجود مدارس کانکسی و سنگی در این شهرستان، سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا پایان امسال تکمیل این واحدهای آموزشی را مشخص و احداث واحدهای ایمن و مطلوب دانش آموزان را در اولویت قرار دهیم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در کشور طرح جمع آوری مدارس سنگی و کانکسی با 15 نفر دانش آموز در اولویت قرار گرفته و تاکنون بیش از 85 درصد اهداف در این حوزه تحقق پیدا کرده و سعی بر این است تا هر چه سریع تر بساط چنین مدارسی برچیده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوریت تعیین تکلیف 500 نیروی طرحی نوسازی مدارس در کشور

فوریت تعیین تکلیف 500 نیروی طرحی نوسازی مدارس در کشور