مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 04:502021-12-24بين الملل

زخمی شدن 100 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری


هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری میان فلسطینیان ساکن روستاهای کرانه باختری با ارتش رژیم صهیونیستی ده ها فلسطینی زخمی شدند.

- هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری میان فلسطینیان ساکن روستاهای کرانه باختری با ارتش رژیم صهیونیستی ده ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سما، هلال احمر فلسطین در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که کادر درمان 101 فلسطینی زخمی در جریان درگیری خشونت آمیز در روستای برقع در شمال غربی نابلس در کرانه باختری را درمان کردند.

طبق اعلام هلال احمر از این تعداد 67 مصدوم با گاز اشک آور، 33 مصدوم با گلوله لاستیکی و جراحات مختلف سوختگی زخمی شده بودند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک آمبولانس متعلق به این سازمان با بمب صوتی و همچنین آمبولانس بیمارستان ملی النجاه نیز با گازاشک ـور مورد هدف قرار گرفت.

طبق اعلام هلال احمر از جمله مجروحان یک خبرنگار فلسطینی است که در جریان درگیری بین فلسطینی ها و ارتش اسراییل مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی وفا، ده ها شهرک نشین روز پنجشنبه به خانه های شهروندان فلسطینی در شهر برقع در شمال غربی نابلس حمله کردند.

طبق گزارش این آژانس رسمی شهرک نشینان از شهرک تخلیه شده حومش به مرکز شهر برقع رفته و با سنگ به خانه ها حمله کرده و شیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 100 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

زخمی شدن 100 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری