مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 04:502021-12-24اقتصادي

برخی از زمین های شهرک های صنعتی در اختیار دلالان است


برخی از زمین های شهرک های صنعتی در اختیار دلالان قرار گرفته تا آنرا گران بفروشند و این در حالی است که تولیدکنندگان واقعی در انتظار زمین هستند تا اشتغالزایی کنند.

- علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تخلف صورت گرفته در اعطای زمین به تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق قانون بایستی زمین برای افرادی که جهت سرمایه گذاری و تولید، کارگاه به منظور استقرار صنایع کوچک و های تکس در شهرهای صنعتی واگذار شود اما این واگذاری ها مستلزم آن است که در یک بازه زمانی مشخص نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام شود.

وی افزود: اعطای زمین به صنایع کوچک و کارگاه ها در شهرک های صنعتی باید مستلزم تولید باشد ولی متأسفانه افراد زیادی هستند که این زمین ها را در اختیار گرفته و برای سالیان متمادی ساخت و ساز و تولید و احداث کارگاه در آنجا را انجام نداده اند و این افراد چشم به آن دوخته اند که زمین خود را به فرد دیگری واگذار کنند تا از این مسیر برای خود درآمدزایی داشته باشند و سود حاصل از این اقدام منفعت جویانه شاید چند 10 برابر باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه میزان مساحت زمین های شهرک صنعتی محدود است نباید اجازه دهیم این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از زمین های شهرک های صنعتی در اختیار دلالان است

برخی از زمین های شهرک های صنعتی در اختیار دلالان است