مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 03:352021-12-24ورزشي

حذف 2 اسکی باز از پارالمپیک زمستانی بدون کارشناسی فنی!


فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در حالی دو نفر از اسکی بازان را از بازی های پارالمپیک زمستانی کنار گذاشته اند که هیچ گونه کارشناسی فنی روی آنها به عمل نیامده است.

- عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تا به امروز موفق به کسب 3 سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی توسط احمد جعفری در آلپاین و پوریا خلیل تاش و صدیقه روزبه در رشته اسنوبرد شده ایم اما کمیته ملی پارالمپیک به ما اعلام کرده در صورتی ورزشکار به این رقابت ها اعزام می کنیم که در پارالمپیک زمستانی جزو 10 نفر برتر باشند.

وی گفت: کمیته ملی پارالمپیک به ما می گوید همان طور که در پارالمپیک توکیو و پاراآسیایی جوانان با اعزام کاروان کیفی موفق به کسب نتایج خوبی شدیم، در پارالمپیک زمستانی نیز این سیاست باید اجرا شود تا نتایج راضی کننده باشد.

شمشکی خاطرنشان کرد: این قیاس زمانی درست است که از پیست تخصصی و ورزشکاران از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار باشند و حداقل از 360 روز، 200 روز آن را اسکی کنند، در حال حاضر 90 درصد از ورزشکاران خارجی که در این رشته فعالیت می کنند در گذشته قهرمانان این رشته بوده اند که در اثر تصادف دچار معلولیت شده اند اما ورزشکاران ایران مادرزادی معلول بوده و تجربه زیادی در این رشته ندارند و تنها با 60 روز تمرین و با کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 2 اسکی باز از پارالمپیک زمستانی بدون کارشناسی فنی!

حذف 2 اسکی باز از پارالمپیک زمستانی بدون کارشناسی فنی!