مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 23:352021-12-23سياسي

«افزایش سن بازنشستگی»، راهی برای تعادل منابع و مصارف صندوق های بیمه ای


استاد دانشگاه و معاون اسبق وزارت رفاه با اشاره به افزایش دوساله سن و سنوات بازنشستگی در لایحه بودجه 1401 گفت: اصلاح نظام درآمد - هزینه و تعادل منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی تنها با صرف اصلاحات پارامتریک، - افزایش سن بازنشستگی ، راهی برای تعادل منابع و مصارف صندوق های بیمه ای استاد دانشگاه و معاون اسبق وزارت رفاه با اشاره به افزایش دوساله سن و سنوات بازنشستگی در لایحه بودجه 1401 گفت: اصلاح نظام درآمد - هزینه و تعادل منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی تنها با صرف اصلاحات پارامتریک، امری دست نیافتنی خواهد بود و لازم است اقدامات ساختاری نیز صورت بگیرد.

محمدرضا واعظ مهدوی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: اصلاحات پارامتریک نظام تامین اجتماعی در سال های اخیر در همه جای دنیا مدنظر قرار گرفته و اعمال شده است.

وی افزود: نظام تامین اجتماعی در دهه های اخیر با پدیده های جدیدی در دموگرافی جمعیتی مواجه شده است.

افزایش سن امید به زندگی، پیدایش تکنولوژی های جدید پزشکی که هزینه های درمان دوران سالمندی را افزایش می دهد، پاندمی کرونا و نظایر آن، هزینه های بیمه را افزایش می دهد.

معاون اسبق وزارت رفاه با بیان اینکه همه اینها باعث می شود عدم تعادل بر نظام بازنشستگی میان منابع و مصارف ایجاد شود گفت: یکی از راه حل هایی که برای مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«افزایش سن بازنشستگی»، راهی برای تعادل منابع و مصارف صندوق های بیمه ای

«افزایش سن بازنشستگی»، راهی برای تعادل منابع و مصارف صندوق های بیمه ای