مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 21:152021-12-23سياسي

رویکردها در موضوع فرزند آوری معرفتی شود


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر ضرورت تغییر نگاه ها در حوزه فرزند آوری، گفت: باید به مسائل معرفتی بیشتر توجه شود.

- ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر پنج شنبه در نشست مهندسی تبلیغ با حضور رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای انقلاب مردم را در کنار خود قرار دارد، اظهار کرد: حلال همه مسائل در جامعه اسلامی مردم هستند.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه جدی به مسائل جمعیت اشاره و با بیان اینکه وضعیت مطلوب نیست، افزود: اگر در زمینه جمعیت اقدام جدی و عاجلی انجام نشود شرایط سختی در انتظار جامعه است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به پیری جمعیت در استان گیلان، اضافه کرد: بر اساس بررسی ها اگر همین روند ادامه یابد در 30 سال آینده دیگر قومی با عنوان گیلک وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر این موضوع مسئول هستیم، تصریح کرد: اگر بتوانیم جدای از موضوعات حاکمیتی مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنیم که اگر در زمینه فرزندآوری اقدامی نشود قطعاً هویت، تاریخ و فرهنگ آنها به خطر خواهد افتاد.

حجت الاسلام حریزاوی به شرایط سخت ازدواج و رسم و رسومات غیر عقلانی و غیر دینی اشاره و بیان کرد: باید با آداب و رسوم های غلط در زمینه ازدواج مبارزه و مقابله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردها در موضوع فرزند آوری معرفتی شود

رویکردها در موضوع فرزند آوری معرفتی شود