مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 21:002021-12-23سياسي

انصارالله: ریاض منتظر حملات دردناک ما باشد


عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن به زودی پاسخ شدیدی به حملات هوایی ارتش سعودی به صنعاء خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله ناکارآمدی سیاست بین الملل که بر سازمان ملل و شورای امنیت تکیه دارد را روشن کرده است و امروز جهان بیش از هر روز دیگری به نظم جدید بر مبنای عدالت نیاز دارد و یا حداقل می بایست جهان کنونی بر توافقاتی که خود آن ها را ایجاد کرده همچون ممنوعیت حمله به غیرنظامیان پایبند باشد.

ادامه عملیات مأرب محمد البخیتی در خصوص جنگ در مأرب و ارتباط آن با حملات هوایی به صنعاء گفت که بدون تردید میان پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در مأرب با تشدید حملات به صنعاء ارتباط وجود دارد و دشمن در صدد انتقام، آن هم از غیر نظامیان است، اما نیروهای ارتش و انصارالله صرفا اهداف نظامی یا استراتژیک در عمق خاک عربستان را هدف قرار می دهند.

او تأکید کرد که در حملات یمنی ها، پل ها و مدارس و سالن های عزا و عروسی هدف قرار نمی گیرد و اگر هم در میان حملات آسیبی به آن ها وارد آید، عامدانه نیست.

محمد البخیتی تأکید کرد که تشدید حملات از سوی دشمن به نفع آن ها نیست، نه از نظر سیاسی و نه نظام و نه اخلاقی و تنها این حملات موجب می شود دهها هزار یمنی برای انتقام از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: ریاض منتظر حملات دردناک ما باشد

انصارالله: ریاض منتظر حملات دردناک ما باشد