مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 21:002021-12-23اقتصادي

پرداخت 8 میلیارد اعتبار و اشتغال زایی برای 300 نفر در رشت


مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان گیلان با بیان اینکه این بنیاد پرداخت 8 میلیارد اعتبار و اشتغال زایی برای 300 نفر در رشت گفت: بنیاد برکت به دنبال توسعه روستاها و ایجاد درآمد پایدار مبتنی بر و توانمندی مناطق هدف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در بوده و موجب پایداری و پویندگی  می شوند صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از زنان حاشیه شهر توسط بنیاد برکت  انجم شود، افزود: هر جا زنان فعال شدند و حضور داشتند، تولید و مولد بودن را در محصولات و تولیدات در بخش صنعت و تولیدات کشاورزی و صنایع دستی شاهد بودیم.

اشتغال زایی برای 300 نفر در رشت توسط برکت مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به رویکرد این بنیاد برای اشتغال زایی اظهار کرد: بنیاد برکت در مدل مبتنی بر  تسهیلگری به ایجاد مشاغل خرد و خانگی اجتماع محور با نظارت های مستمر، به دنبال توسعه روستاها و ایجاد درآمد پایدار مبتنی بر و توانمندی مناطق هدف است.

یاسر رمضان نژاد با بیان اینکه بنیاد برکت از ابتدای سال جاری تاکنون 107 طرح اشتغال زایی اجتماع محور را در روستاهای بخش سنگر  راه اندازی کرده تصریح کرد: تلاش کردیم که مشاغل ایجادشده در روستاها با توجه به مزیت مناطق باشد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8 میلیارد اعتبار و اشتغال زایی برای 300 نفر در رشت

پرداخت 8 میلیارد اعتبار و اشتغال زایی برای 300 نفر در رشت