مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 20:052021-12-23سياسي

انقلاب اسلامی الگویی از زن تراز اول اسلام را بازخوانی و به جهان معرفی کرده است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی الگویی از زن تراز اول اسلام را بازخوانی و به جهان معرفی کرده است، گفت: دنیای غرب با نگاهی مادی و ابزاری به زن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رشت، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر امروز  در نشست سیره فاطمی، تربیت سلیمانی در رشت با اشاره به جایگاه والای زن به اسلام اظهار کرد:  زن  در اسلام مظهر جلال، جوهر خلاقیت و رزاقیت خدا است امانگاه غرب به اسلام نگاهی ابزاری است .

وی با بیان اینکه نگاه ابزاری به زن در دنیای غرب منجر به این شده که حتی  فرزند آوری و  سایر انتظارات به زن را نیز منوط به نگاه ابزاری کنند، گفت:  با توجه به حقیقت وجودی زن و نگاه والای اسلام به بانوان، باید زن ایرانی و اسلامی را به عنوان الگو در مقابل هجمه های تبلیغی و فرهنگی دنیای غرب به دنیا معرفی کرد.

قائم معاون سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه  انقلاب اسلامی الگویی از زن تراز اول اسلام را بازخوانی و به جهان معرفی کرده است، افزود: دنیای غرب با نگاهی مادی و ابزاری به زن، الگویی کاملاً ابزاری معرفی کرده است.

وی با اشاره به بحران پیری جمعیت در ایران و لزوم توجه به کار فرهنگی در مسئله  فرزند آوری بیان کرد: سادگی در ازدواج و ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که موردتوجه قرار نگرفته و باید با شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی الگویی از زن تراز اول اسلام را بازخوانی و به جهان معرفی کرده است

انقلاب اسلامی الگویی از زن تراز اول اسلام را بازخوانی و به جهان معرفی کرده است