مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 17:502021-12-23سياسي

گره کور مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کرج باز شد


استاندار البرز با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد، گفت: گره کور مشکلات این بیمارستان باز شد.

- استاندار البرز با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد، گفت: گره کور مشکلات این بیمارستان باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی عصر پنجشنبه در جلسه تعیین تکلیف و انعقاد قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) به بنیاد شهید و امور ایثارگران که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: برای این موضوع جلسه بسیار خوب و صمیمی ای برگزار شد و هدف مشترک طرفین احیا و حل مشکلات بیمارستان بود.

وی ادامه داد: مشکلات دوران گذشته بیمارستان امام خمینی (ره) طی جلسه و توافقاتی که صورت گرفت به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبداللهی گفت: با این نشست و جلسه که دستگاه قضایی استان نیز محور رسیدگی به یک سری از مسائل بودند و با محبت و همراهی حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به توافق نهایی رسیدیم.

وی افزود: مشکل دیرینه بیمارستان در جلسه امشب حل شد و همه مصمم هستیم بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) با تمام توان و نگاه جدید به مردم شهید پرور و ولایتمدار البرز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کرج باز شد

گره کور مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کرج باز شد