مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 17:352021-12-23سياسي

ایجاد پارکینگ در رشت از درآمد حاصله از ایجاد پارک حاشیه ای


به گفته رییس شورای اسلامی شهر رشت، بر اساس مصوبه شورای ششم این شهر، درآمد حاصله از ایجاد پارک حاشیه ای به منظور احداث پارکینگ در سطح رشت هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امشب در دیدار با جمعی از رانندگان تاکسی رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی از اقشار زحمتکش و کم درآمد جامعه هستند، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه و در راس آنان رانندگان تاکسی به نوعی هویت و شناسنامه هر شهر محسوب می شوند و بهترین معرف شخصیت و فرهنگ شهر برای گردشگران هستند.

  وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی به نحوی ویترین یک شهر هستند، افزود: یقینا اولین برخورد با یک گردشگر تاثیر فراوانی پیرامون زاویه دید گردشگر نسبت به محیط شهر، فرهنگ و بسیاری دیگر از مباحث شهری دارد.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت در پاسخ به گلایه برخی از رانندگان تاکسی پیرامون فقدان جای پارک مناسب در سطح رشت تصریح کرد: غالبا کارکنان ادارات و برخی از افرادی که در وانت و غیره نسبت به فروش اقلام و کالاهایی اقدام می کنند در ساعات اولیه روز بسیاری از مکان های پارک خودرو در سطح رشت را در اختیار خود قرار می گیرند و این عادلانه نیست و با اجرای پارک حاشیه ای در رشت استفاده صحیح از فرصت های پارک خودرو برای همگان فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پارکینگ در رشت از درآمد حاصله از ایجاد پارک حاشیه ای

ایجاد پارکینگ در رشت از درآمد حاصله از ایجاد پارک حاشیه ای