مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 16:352021-12-23اقتصادي

پروژه های خیرساز تا 70 درصد مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرد


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: پروژه های مدرسه سازی خیرساز تا 70 درصد مورد حمایت و پشتیبانی مالی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله رخشانی مهر عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی اظهار کرد: در بودجه سال جاری 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تکمیل پروژه های خیرساز در سراسر کشور در نظر گرفته شده تا هر استانی که بیشترین پروژه خیرساز داشته باشد، بتواند از این منابع بهره بگیرد.

وی تصریح کرد: در سال آینده این رقم تا 2 هزار و 800 میلیارد تومان پیش بینی شده که امیدواریم شهرستان محرومی همچون گرمی از ظرفیت خیرین مدرسه ساز اعم از استانی و ملی استفاده کنند تا به تناسب پیشرفت 30 درصدی پروژه از 70 درصد منابع ملی نیز بهره مند شوند.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با قدردانی از همکاری خوب مدیران آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان اردبیل در پیگیری طرح های مدرسه سازی، تجهیز و کمک به توسعه فضاهای آموزشی گفت: بدنه کارشناسی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس بیشترین مجاهدت را در این حوزه انجام می دهند که جا دارد از تلاش ها و زحمات این نیروهای خدوم و زحمتکش قدردانی کنیم.

رخشانی مهر افزود: به رغم انجام کارهای گسترده در حوزه مدرسه سازی، برخی کمبودها و دغدغه ها نیز وجود دارد که سعی می کنیم با همراهی مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های خیرساز تا 70 درصد مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرد

پروژه های خیرساز تا 70 درصد مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرد