مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 16:352021-12-23اقتصادي

عبدالملکی: سامانه جامع کاریابی راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالملکی پنجشنبه شب در حاشیه شورای عالی اشتغال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سامانه به نشانی https: - حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه جامع کاریابی برای معرفی کارجویان به کارفرمایان و تحقق ایجاد اشتغال یک میلیون و 850 هزار نفری راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالملکی پنجشنبه شب در حاشیه شورای عالی اشتغال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سامانه به نشانی https://samka.

mcls.

gov.

ir و بر روی سامانه وزارت تعاون از امروز راه اندازی شد.

وی افزود: در این سامانه کارجویان وارد می شوند و اطلاعات تحصیلی و مهارتی خود را بارگزاری می کنند و کاریابی ها دسترسی به این سامانه دارند تا زمینه اشتغال افراد را فراهم کنند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه بسیاری از کارفرمایان مشکل خود را دسترسی نداشتن به کارجویان مورد نیاز خود عنوان می کردند، گفت: همزمان کارجویان فراوانی بیکار بودند که با این سامانه این مشکلات رفع می شود و این سامانه آماده ارتباط بین نیروی کار و کارفرمایان است.

وزیر کار با تاکید براینکه در حال حاضر کارفرمایان به حدود 500 هزار نیروی کار نیاز دارند، از کارفرمایان درخواست کرد با تمام استاندارد ها نیرو های مورد نیاز خود را در سامانه ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: سامانه جامع کاریابی راه اندازی شد

عبدالملکی: سامانه جامع کاریابی راه اندازی شد