مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 15:352021-12-23اقتصادي

توسعه گلخانه ها، از اولویت های جهاد کشاورزی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: توسعه گلخانه ها و کشت محصولات گلخانه ای در اولویت برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان است.

- اسفندیار حسنی مقدم، در بازدید از محل احداث گلخانه شیشه ای سبزی و صیفی هیدروپونیک واقع در روستای گاوبار سفلی شهرستان ازنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این گلخانه در سطح دو هکتار به میزان 20 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: این گلخانه ظرفیت تولید سالانه 1200 تُن گوجه فرنگی صادراتی را دارد و جهت اجرای کامل آن 62 میلیارد تومان پیش بینی شده و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال 30 نفر به طور مستقیم فراهم می شود.

وی ادامه داد: جهت اجرای این پروژه 40 درصد توسط مجری طرح هزینه خواهد شد و 60 درصد تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

حسنی مقدم مزیت کشت در فضای گلخانه را افزایش تولید در واحد سطح تا 10 برابر بازدهی بیشتر نسبت به فضای آزاد، افزایش کیفیت و صرفه جویی در مصرف آب، امکان تولید محصول در تمامی فصول سال و تحت هر شرایط آب و هوایی دانست و گفت: پیرو سفر وزارت جهاد کشاورزی به استان و تأکید ایشان بر توسعه گلخانه ها از علاقه مندان به فعالیت در تولید محصولات گلخانه ای دعوت می شود به سازمان جهاد کشاورزی لرستان مراجعه کرده و با دریافت مجوزهای لازم و تسهیلات بانکی در تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه ها، از اولویت های جهاد کشاورزی لرستان

توسعه گلخانه ها، از اولویت های جهاد کشاورزی لرستان