مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 15:252021-12-23سياسي

جایزه ترویج علم ایران اهدا شد/ تقدیر از علی اکبر صالحی به پاس ترویج دانش در کشور


بیست و دومین جایزه ترویج علم ایران برگزار شد و در آن علاوه بر اهدای جایزه به برندگان این دوره از علی اکبر صالحی هم به پاس تلاش هایش در راستای گسترش علم و پژوهش در کشور تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مراسم بیست و دومین جایزه ترویج علم به همراه بزرگداشت علی اکبر صالحی امروز در محل کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم با هدف قدردانی از کوشش های مروجان علم و تشویق عموم به تفکر علمی، جایزه ترویج علم در حوزه های رسانه، انجمن و نهادهای علمی، بهداشت و سلامت، ادبیات کودک، آموزگاران مناطق کم برخوردار و محیط زیست اهدا می شود.

حجت الاسلام محقق داماد عضو  انجمن علوم هنگام تقدیر از علی اکبر صالحی در سخنانی اظهار داشت: سرزمین کهنسال ایران از روزگاران دور دامن اندیشه بوده است و در این راه بزرگورانی بسیار کوشیده اند و فرهیختگانی وجود دارند که در عرصه دانش فعالیت می کنند و دانش را به نسل جوان انتقال می دهند.

  وی ادامه داد: از این رو انجمن ترویج علم با نامگذاری دوره بیست و دوم جایزه به نام آقای علی اکبر صالحی از تلاش های وی در راستای گسترش علم و پژوهش در کشور تقدیر می کند.

در این مراسم از طرف رییس فرهنگستان علوم و سازمان انرژی اتمی نیز از علی اکبر صالحی تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ترویج علم ایران اهدا شد/ تقدیر از علی اکبر صالحی به پاس ترویج دانش در کشور

جایزه ترویج علم ایران اهدا شد/ تقدیر از علی اکبر صالحی به پاس ترویج دانش در کشور