مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 15:152021-12-23اقتصادي

آزمایشگاه مرکزی بتن دانشگاه فنی وحرفه ای در مشهد افتتاح شد


به مناسبت هفته پژوهش آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی پس از انعقاد تفاهم نامه ای بین دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی به مناسبت هفته پژوهش آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی پس از انعقاد تفاهم نامه ای بین دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی افتتاح شد.

محسن جهانشاهی اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی بتن و مصالح نوین ساختمانی دانشگاه فنی وحرفه ای با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و برپایه دانش اساتید مجرب به یکی از قطب های آزمایشگاهی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: این مجموعه جهت انجام آزمایشات بتن، سیمان، سنگدانه با هدف آسیب شناسی و آزمایشات میل گرد کار خود را شروع کرده است.

در ادامه رضا بشیر، رییس سازمان مهندسی ساختمان خراسان رضوی، با اشاره به اینکه هفته پژوهش بهانه ای برای انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه فنی وحرفه ای و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی شد، اظهار کرد: نیاز ما در نظام مهندسی این است که در کارگاه ها و پروژه های ساختمانی با مسائل فنی وحرفه ای و کاربردی آشنا شویم.

در ادامه این مراسم جمال حیدری، مجری این آزمایشگاه، در بخش دیگری از افتتاحیه آزمایشگاه اظهار کرد: کسب بیش از 30 رتبه برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرکزی بتن دانشگاه فنی وحرفه ای در مشهد افتتاح شد

آزمایشگاه مرکزی بتن دانشگاه فنی وحرفه ای در مشهد افتتاح شد