مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:352021-12-23سياسي

نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات به کبودراهنگ و بهار سکوت نمی کنم


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات صورت نگیرد، سکوت نخواهم کرد، باید این دو شهرستان در بودجه ها و امکانات دیده شوند.

- به گزارش، فتح الله توسلی صبح پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان کبودراهنگ علی رغم همه محرومیت ها در بودجه کل اعتبارات ما اندازه یک پروژه شهرستان ملایر هم نیست، گفت: اسمی از شهرستان بهار در پروژه ها دیده نمی شود.

وی ادامه داد: اگر اینها را جز استان همدان میدانید باید نگاه در توزیع امکانات عادلانه باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروگاه شهید مفتح را در کبودراهنگ سال 1370 ساختند، 15 فروچاله در منطقه ما ایجاد کرده اما آیا مردم ما مقصر بودند؟ توسلی با بیان اینکه می خواهیم کشت گلخانه ای را در آنجا ایجاد کنیم اما بانک بیمه فروچاله از سرمایه گذار خواسته است! با گلایه مندی افزود: این سرمایه گذار تا الان 6 میلیارد تومان وارد کار کرده اما به این مشکل برخورده است.

وی از پروژه هایی در حوزه دامداری، کشت گیاهان دارویی، راه آهن و غیره نام برد و گفت: چرا باید این پروژه ها را در شهرستان کبودراهنگ و بهار نداشته باشیم؟ این دو شهرستان طی هشت سال بی صاحب بوده است؛ اما الان چه؟ توسلی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات به کبودراهنگ و بهار سکوت نمی کنم

نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات به کبودراهنگ و بهار سکوت نمی کنم