مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:352021-12-23سياسي

آغاز تلاش های پشت پرده برای شکستن پلمب مشعل های مازوت سوز در اصفهان


سخنگوی شورای شهر اصفهان از آغاز تلاش های پشت پرده برای شکستن پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه های اصفهان خبر داد و گفت: اگر در اصفهان، مانند دیگر کلان شهرها، - ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای شهر اصفهان از آغاز تلاش های پشت پرده برای شکستن پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه های اصفهان خبر داد و گفت: اگر در اصفهان، مانند دیگر کلان شهرها، مصرف مازوت آغاز شود، وضعیت محیط زیستی و جوی اصفهان ظرفیت هضم آلودگی ناشی از سوزاندن سوخت مازوت را نخواهد داشت.

علی صالحی در گفت گو با ایسنا، اظهار کرد: شنیده ها حاکی از آن است که در برخی جلسات تلاش هایی در جریان است که متولیان امر را مجاب به شکستن پلمب مشعل های مازوت سوز نیروگاه های اصفهان کنند.

وی، بارندگی های اخیر و بردوت هوا در برخی مناطق کشور را موجب افزابش مصرف گاز در شبکه سراسری دانست و افزود: این در حالی است که متاسفانه مقیاس درستی برای مقایسه در این زمینه وجود ندارد و اکنون که به لطف بارش های الهی، چند روزی است کیفیت هوای اصفهان برای تنفس بهبود یافته، نباید دوباره با یک بی تدبیری، وضعیت هوای اصفهان را دچار مشکل کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، مقایسه شرایط اصفهان با دیگر کلان شهرهای کشور را نادرست بیان کرد و گفت: برخی بر این باورند که استفاده از مازوت برای تولید برق در نیروگاه های بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تلاش های پشت پرده برای شکستن پلمب مشعل های مازوت سوز در اصفهان

آغاز تلاش های پشت پرده برای شکستن پلمب مشعل های مازوت سوز در اصفهان