مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:102021-12-23پزشكي

جلوی ورود ویروس را نمی توان گرفت


واکسن برکت با سلامت کامل و با رعایت استانداردهای روز بین المللی تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از خطوط تولید واکسن کووایران و نشست با مدیران این مجموعه، اظهار کرد: امروز از یکی از پیشرفته ترین مراکز تولید واکسن کرونا در دنیا یعنی کووایران برکت بازدید کردیم.

آخرین تکنولوژی های دنیا در این مجموعه، بکار گرفته شده و مهمترین مساله این است که در مدتی حدود یکسال و با فعالیت شبانه روزی، دانشمندان جوان، پرانرژی و جهادی ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شدند که به مردم ایران، قوت قلب می دهد.

وی افزود: در حال حاضر حدود 97 درصد از داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود و 3 درصد، وارداتی و البته گران قیمت است.

خبرنگاران می توانند از توانمندی های شهرک صنعتی دارویی برکت گزارش تهیه کنند چون زیرساخت های خوبی فراهم شده است و امیدواریم به سرعت به رشد قابل توجهی در ساخت دارو برسیم چون همواره تحریم ها علیه ایران وجود دارد و باید بتوانیم به خودکفایی در صنعت داروسازی برسیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مجموعه برکت با مدیریت جهادی و انقلابی توانسته امکانات بسیار خوبی را در شهرک دارویی برکت فراهم کند و امیدواریم نه تنها نیاز داخلی را تامین بلکه محصولات دارویی ایرانی را صادر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی ورود ویروس را نمی توان گرفت

جلوی ورود ویروس را نمی توان گرفت