مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:352021-12-23حوادث

کشف زمین خواری 21 میلیاردی در اردبیل


پس از هماهنگی قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی اردبیل به محل اعزام و مساحت اراضی غیرقانونی تصرف شده در این روستا را 206 هکتار اعلام کردند.

- فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف زمین خواری به ارزش 210 میلیارد ریال در روستای انزاب بالا شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای دومین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین خواری و دهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی توسط تعدادی از ساکنان روستای انزاب بالا شهرستان اردبیل بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با تشکیل پرونده و بررسی های میدانی و کارشناسی موضوع، ماموران پلیس امنیت اقتصادی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی اردبیل به محل اعزام و مساحت اراضی غیرقانونی تصرف شده در این روستا را 206 هکتار اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب، پلیس امنیت اقتصادی، مسؤلان و کارشناسان ادارات منابع طبیعی، را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 21 میلیاردی در اردبیل

کشف زمین خواری 21 میلیاردی در اردبیل