مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:402021-12-23اقتصادي

خط تولید کاتد مس در سونگون در حال احداث است


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست بر توسعه مس سونگون به عنوان محور توسعه استان و عامل ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد و گفت: - احداث خط تولید کاتد مس در سونگون یک تحول صنعت مس در استان است.

غلامعلی راستی در دیدار با مدیر مجتمع مس سونگون، ضمن آرزوی توفیق برای مدیر جدید مس سونگون در این مسئولیت، با بیان این که توسعه معادن و صنایع معدنی جزو مهمترین برنامه های محوری وزارت و سازمان صمت در استان است، اظهار کرد: آذربایجان شرقی رتبه اول ذخایر معدنی کشور را به خود اختصاص داده و وجود مس سونگون موهبتی بزرگ برای توسعه هر چه بیشتر استان است.

وی بر تعامل و همراهی تمامی مسئولین ارشد استان و مدیران دستگاههای متولی در رابطه با امر توسعه معادن و صنایع معدنی همزمان با رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: تلاش بیش از پیش در جهت توسعه مس سونگون و ایجاد واحدهای فرآوری در این مجموعه ضروری بوده و با جذب سرمایه و همچنین ورود تکنولوژی های نوین در استانداردهای جهانی این مهم دست یافتنی است.

وی از پیگیری مستمر امور مرتبط با محیط زیست و منابع طبیعی حوزه معدنی مس سونگون خبر داد و تصریح کرد: ایجاد واحدهای ذوب، تغلیظ و فرآوری در مجتمع مس سونگون موجب افزایش میزان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید کاتد مس در سونگون در حال احداث است

خط تولید کاتد مس در سونگون در حال احداث است