مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:152021-12-23سياسي

حواس مان به حق مردم باشد


محمدرضا شهبازی، طنزپرداز و نویسنده در حساب اینستاگرامی اش از رعایت حق الناس گفت و از مردم خواست تا روایت هایشان را در این زمینه ارسال کنند.

- ، خیلی وقت ها که حرف از رفتارهای اشتباه و زشت و بد می شود عموم افراد لیستی از تجربیات بدشان را با صدای بلند و اغراق های بیشتر اعلام می کنند، طوری که ما فکر می کنیم در زندگی شاهد هیچ رفتار خوب و انسانی و اخلاقی نیستیم و اخلاق مرده است و انصاف دود شده است و … مرور یک رشته استوری از محمدرضا شهبازی طنرپرداز کشورمان شاید هم حال ما را بهتر کند و هم به ما گوش زد کند که خوبی و مهربانی همه جا هست، فقط باید آن ها را ببینیم، اعلام کنیم و سعی کنیم تکثیرشان کنیم.

پدرم دو سال آخر کارمندیش اضافه کار می کرد ولی اضافه کار رد نمی کرد واسه خودش.

می گفت طی 28 سال گذشته ممکنه چای خورده باشیم، با تلفن اداره زنگی زده باشیم، نمازمون طول کشیده باشه و… این ها باید جبران بشه این توییتی بود که محمدرضا شهبازی در صفحه اینستاگرامی خود بازنشر کرد و از همراهان صفحه خواست اگر آن ها هم تجربیاتی از این دست افراد دارند با او به اشتراک بگذارند.

حاصل آن ده ها خاطره جالب از رفتار اقتصادی سالم و اخلاقی افرادی است که حلال و حرام برایشان اولویت دارد و آن را به بهترین شکل رعایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواس مان به حق مردم باشد

حواس مان به حق مردم باشد