مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:452021-12-23سياسي

حل دغدغه های معیشتی مردم اولویت اول دولت است


وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت مشکلات فراوانی دارد که حل آن ها نیاز به زمان دارد، حل بخشی از تنگناها و دغدغه های معیشتی مردم را اولویت اول دولت دانست و گفت: - هر استان باید به توانمندی ها و امکانات خود تکیه کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، وزیر اطلاعات در سخنانی امنیت را بستر همه فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات با تمام وجود برای تأمین امنیت در جامعه تلاش می کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم با هماهنگی سایر قوا، نیروهای مسلح و نهادهای حاکمیتی برای تحقق دولتِ مردمی و ایران قوی و حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسند، افزود: دولت مشکلات فراوانی دارد که حل آن ها نیاز به زمان دارد.

وزیر اطلاعات حل بخشی از تنگناها و دغدغه های معیشتی مردم را اولویت اول دولت دانست و بابیان اینکه استان لرستان توانمندی های فراوانی دارد، بر اتکا هر منطقه به توانمندی ها و امکانات خود تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل دغدغه های معیشتی مردم اولویت اول دولت است

حل دغدغه های معیشتی مردم اولویت اول دولت است