مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:402021-12-23سياسي

توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ با محوریت رودخانه «نابای»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی از اجرای برنامه های توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ با محوریت رودخانه «نابای» این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی از اجرای برنامه های توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ با محوریت رودخانه نابای این شهرستان خبر داد.

سیدجواد موسوی در جلسه با رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ریوش اظهار کرد: این رودخانه که از ارتفاعات شمالی کوهسرخ سرچشمه می گیرد از وسط شهر ریوش عبور می کند و با آبیاری زمین های زراعی و باغ های روستاهای طرق، قراچه، کریز و برخی روستاهای دیگر وارد سد شهید مدرس می شود.

وی عنوان کرد: این رودخانه به طول بیش از 65 کیلومتر و با توجه به اینکه دائمی است و در طول سال نیز جریان دارد یکی از مهمترین جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری این شهرستان محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم سرمایه گذار برای توسعه گردشگری مبتنی بر این رودخانه جذب کنیم و پس از آن عملیات اجرایی توسعه گردشگری این شهرستان با محوریت رودخانه نابای را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ با محوریت رودخانه «نابای»

توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ با محوریت رودخانه «نابای»