مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:352021-12-23اقتصادي

کشف 53 دستگاه ماینراستخراج رمز ارز غیرمجاز


مدیر توزیع برق شهرستان قروه با اشاره به اینکه امسال تاکنون هزار و 621 فقره انشعاب برق خانگی در قروه به مشترکین واگذارشده است، افزود: در 9 ماه امسال 53 دستگاه ماینراستخراج رمزارز دیجیتال و 11 دستگاه کارت گرافیک در شهرستان قروه کشف و ضبط شد.

- فرهاد میمنت آبادی اشاره و اظهار کرد: در 9 ماه سال جاری بیش از 78 هزار متر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شد که 25 هزار متر آن شهری و 53 هزار متر نیز در حوزه روستایی قرار داشت.

وی بابیان اینکه برای اجرای این طرح در قروه بیش از 48 میلیارد و 313 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: مقرر است سال آینده نیز بیش از 200 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سطح شهرستان قروه اصلاح و بهسازی شود.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه بیان کرد: انجام این حجم از پروژه در سال جاری، نشانگر اهمیت ویژه اجرای این پروژه در شهرستان است تا مشترکین از برق مطمئن و پایداری برخوردار باشند.

میمنت آبادی در ادامه به واگذاری 1621 فقره انشعاب برق خانگی در 9 ماه امسال در شهرستان قروه خبر داد و اظهار کرد: بیش از 5 میلیارد و 791 میلیون ریال برای این واگذاری ها اعتبار صرف شده است.

وی گفت: در راستای ضرورت ارتقاء سطح امنیت جامعه و به منظور تقویت شبکه روشنایی موجود در شهرستان قروه و همچنین سعی در خدمت رسانی مطلوب به مشترکین، تعداد 3 هزار و 424 لامپ چراغ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 53 دستگاه ماینراستخراج رمز ارز غیرمجاز

کشف 53 دستگاه ماینراستخراج رمز ارز غیرمجاز