مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:252021-12-23اقتصادي

سنجش کیفیت آرد کارخانه های شهرستان همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از سنجش کیفیت آرد کارخانه های آرد شهرستان خبر داد و گفت: اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی همدان باید در این مسیر وارد کار شوند.

- به گزارش، یزدان آزرمی پنجشنبه در کارگروه آرد و نان این شهرستان همدان مطرح کرد: اصلاح ساعات کار نانوایی ها با توجه به تمام ابعاد از سوی کمیسیون نظارت بر اصناف و اتحادیه سپرده شده است.

وی اضافه کرد: تخصیص آرد یارانه ای به واحدهای نانوایی برای پخت نان هیچ توجیهی غیر از ارائه خدمات کیفی به مردم نخواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: ایام تعطیلی مجاز نانوایی های شهرستان نیز با رعایت پوشش جامعه هدف بازنگری و به مردم اطلاع رسانی شود.

وی از سنجش کیفیت آرد کارخانه های آرد شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی همدان باید در خصوص کیفیت آرد و تخلف های اعلام شده ورود پیدا کند.

این مسئول، خواستار ساماندهی فعالیت های نیابتی واحدهای نانوایی و تعیین تکلیف مباشران شد و ادامه داد: کرایه حمل آرد به واحدهای نانوایی نیازمند بازنگری و اصلاح است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: برخورد به موقع و بدون اغماض با متخلفان ضمن بازدارندگی تخلف را به حداقل خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش کیفیت آرد کارخانه های شهرستان همدان

سنجش کیفیت آرد کارخانه های شهرستان همدان