مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:252021-12-23سياسي

برگزاری دو آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد تاپایان امسال


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دو آزمون استخدامی برای فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد تا پایان امسال برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دو آزمون استخدامی برای فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد تا پایان امسال برگزار می شود.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز (2 دی ماه) در سفر به زنجان در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، اظهار کرد: سفر امروز به عنوان هفتمین سفر استانی است و معاونان این سازمان نیز با حضور در استان و راه اندازی میز خدمت، مشغول به ارائه خدمات هستند.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار صمیمی با ایثارگران استان، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این سفر است.

وی با بیان اینکه گزارشی از برنامه های دولت و بنیاد شهید در جلسات ارائه خواهد شد، افزود: زنجان یک مسئله ویژه دارد که یکی از آن وضع کارخانجات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر است و قرار شده به طور خاص این مسئله پیگیری شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه متضرر شدن بنیاد در این موضوع قطعی است، ادامه داد: این مهم برای رسیدگی و پیگیری باید در دستگاه قضا طرح دعوی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد تاپایان امسال

برگزاری دو آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد تاپایان امسال