مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:252021-12-23اقتصادي

وجود مرز یک فرصت اقتصادی برای استان اردبیل است


وجود مرز و گمرک در شهرستان بیله سوار یک ظرفیت برای منطقه است و باید با برنامه ریزی های لازم از مزیت اقتصادی این گمرک نهایت استفاده را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و بررسی پروژه های عمرانی  شهرستان بیله سوار اظهار کرد: برای تقویت گمرک شهرستان بیله سوار و روستاهای مرزی نهایت سعی خود را خواهیم کرد و از مرزها به عنوان یک فرصت اقتصادی بهره مند می شویم.

وی با بیان اینکه نباید به مرزها نگاه امنیتی داشته باشیم، افزود: نگاه های تنگ نظرانه در منطقه به نفع مردم و استان نیست و رونق گمرک با نگاه باز و منطقی در توسعه اقتصادی منطقه مهم است.

تسهیل تردد کامیون ها با نصب سیستم ایکس ری در گمرک استاندار اردبیل تصریح کرد: با نصب و راه اندازی سیستم ایکس ری، ورود و خروج کامیون ها تسریع و تسهیل می شود و بهره مندی شهرستان بیله سوار از مرزها رونق افتصادی و توسعه عمرانی را به دنبال دارد.

وی وجود گمرک در شهرستان بیله سوار را یکی از شاخص های راه اندازی منطقه آزاد تجاری بر شمرد و ادامه داد: با بررسی های منطقی کارشناسان امر و ارزیابی شاخص های اساسی برای راه اندازی و جانمایی منطقه آزاد تجاری در آینده نزدیک، روند اجرایی این منطقه در استان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مرز یک فرصت اقتصادی برای استان اردبیل است

وجود مرز یک فرصت اقتصادی برای استان اردبیل است