مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:202021-12-23سياسي

پیگیری خصوصی سازی نادرست؛ دلیل اصلی سفر معاون رییس جمهور به زنجان


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیگیری مشکلات خصوصی سازی نادرست یک شرکت با دستور رییس جمهور، یکی از دلایل سفر به زنجان است.

- پیگیری خصوصی سازی نادرست؛ دلیل اصلی سفر معاون رییس جمهور به زنجان ایسنا/زنجان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیگیری مشکلات خصوصی سازی نادرست یک شرکت با دستور رییس جمهور، یکی از دلایل سفر به زنجان است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز (2 دی ماه) در سفر به زنجان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه دو نفر از اساتید من که نقش زیادی در زندگی من داشتند، زنجانی بودند که یکی از آن ها مرحوم آیت الله خوشبخت و آقای سید فرید موسوی است، اظهار کرد: به همین دلیل نسبت به استان و شهر زنجان که تاثیر زیادی در چهره معنوی کشور دارد، عِرق دارم و زنجان جزو استان هایی است که خاک آن پتانسیل پرورش چنین انسان هایی را دارد.

وی با اشاره به سفر امروز خود به زنجان، افزود: سفر امروز به زنجان دو دلیل دارد که یکی دستور رییس جمهور و پیگیری استاندار برای پرونده یکی از شرکت های استان بوده است که البته در گذشته از طریق قضایی پیگیری هایی شده و در دوره ای دچار اطاله دادرسی شده بود و در رابطه با خصوصی سازی نیز مشکلاتی داشت که امید است در این سفر مشکلات آن حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خصوصی سازی نادرست؛ دلیل اصلی سفر معاون رییس جمهور به زنجان

پیگیری خصوصی سازی نادرست؛ دلیل اصلی سفر معاون رییس جمهور به زنجان