مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:452021-12-23سياسي

ضرورت توجه به پژوهش های مرجع ساز برای توسعه


معاون علوم و تحقیقات ستاد کل ارتش توجه به پژوهش های مرجع ساز و نافع را برای رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد مهدی نژاد نوری پیش ازظهر پنجشنبه در سومین همایش ملی الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش، آینده نگری را از جمله ویژگی های فرمانده مطلوب بیان کرد و گفت: فرمانده باید علم را به فناوری و فناوری را به صنعت وصل کند.

وی با اظهار اینکه همچنین صنعت باید به توسعه کشور وصل شود، گفت: صنعتی که مایه توسعه و پیشرفت کشور نباشد، مفید نیست و علمی که به فناوری منجر نشود، نیز فایده ای ندارد.

وی وظیفه دانشگاه ها، آموزش و پرورش و مراکز تحقیقاتی را امری مهم و سنگین دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، علم و فناوری پیشرفته، فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی سبب پیشرفت همه جانبه و اقتدار ملی می شود.

سردار نوری نژاد یادآور شد: برای بروز خلاقیت و نوآوری باید به عوامل ساختاری، رفتاری و محتوایی و زمینه ای توجه کنیم و شجاعت علمی، پرسشگری، اعتماد به نفس، توکل به خدا، ایستادگی از جمله ویژگی های خلاقان نوآوری است.

معاون علوم و تحقیقات ستاد کل ارتش گفت: برای رسیدن به قله های پیشرفت باید تلاش جهادی داشته باشیم و توجه به پژوهش های نافع و مرجع ساز از جمله ضروریات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به پژوهش های مرجع ساز برای توسعه

ضرورت توجه به پژوهش های مرجع ساز برای توسعه