مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:452021-12-23ورزشي

کرونا ضربه سنگینی به ورزش های آبی وارد کرد


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ورزش های آبی به ویژه شنا از ورزش های مورد علاقه و پرطرفدار هستند که متاسفانه در طی دو سال اخیر ضربه سنگینی به دلیل شیوع کرونا به آن وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه لازمه اش رعایت پروتکلهای بهداشتی و واکسیناسیون عمومی است، شاهد رونق و از سرگیری مجدد فعالیت های ورزشی به ویژه شنا باشیم.

وی افزود: در بخش بانوان بیش از 150 تا 200 مربی شنا در اختیار داریم که می توانند در جهت توسعه ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی بسیار نقش تاثیر گذاری داشته باشد و به طور قطع شاهد موفقیت های بسیاری در این حوزه خواهیم بود.

رضوانی با تاکید بر حمایت همه جانبه از فعالان عرصه ورزش های آبی به ویژه در سطح قهرمانی، تصریح کرد: فدراسیون آمادگی خود را در جهت همکاری برای برگزاری کلاس ها و دوره های دانش افزایی مربیان و داوران را اعلام می دارد و در حد توان حمایت خواهیم کرد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن تشکر از نحوه برگزاری این مجمع بیان داشت: این اولین مجمع است که طبق اساسنامه جدید برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این مجمع بیان داشت: خوشبختانه مجمع هیات شنا استان با دستور کار جدید به نحو شایسته با حضور همه اعضا برگزار گردید و امیدواریم رییس هیات همچنان همچون گذشته با تلاش ها و پیگیری ها در جهت رشد و توسعه این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ضربه سنگینی به ورزش های آبی وارد کرد

کرونا ضربه سنگینی به ورزش های آبی وارد کرد