مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:452021-12-23فرهنگي

اجرای نمایش های «تا اشکستان» و «لیلیت» در تئاتر شهر آغاز شد


اجرای نمایش های «تا اشکستان» به کارگردانی حمید حرا در تالار اصلی و «لیلیت» به کارگردانی محمدرضا شاه مردی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش های تا اشکستان به کارگردانی حمید حرا و لیلیت به کارگردانی محمدرضا شاه مردی از روز چهارشنبه اول دی به ترتیب در تالارهای اصلی و سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کردند.

تا اشکستان عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حمید حرا و همراهی گروه هنری سایه است که در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تالار اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است.

نمایش تا اشکستان قصه پدریوحنا کشیش روشن ضمیری است که صومعه او در نزدیکی شهر مدینه واقع شده است.

این کشیش مسیحی با مطالعه منابع اصیل مرتبط با حضرت عیسی مسیح (ع) از ظهور پیامبر خاتم آگاه شده، اما برای حفظ صومعه هم دغدغه های فراوانی دارد.

کشیش دچار تحیر و سرگردانی شده که بالاخره به مدینه برود یا نرود، اما بالاخره در شرایطی پیش بینی نشده، اسعد فرزندخوانده گوژپشت او راهی مدینه می شود تا آخرین خبرها را برای او بیاورد.

اسعد ناخواسته در مدینه شاهد وقایع پرفراز و نشیبب پس از رحلت پیامبر (ص) قرار گرفته و با کوله باری از خبرهای عجیب نزد یوحنا باز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش های «تا اشکستان» و «لیلیت» در تئاتر شهر آغاز شد

اجرای نمایش های «تا اشکستان» و «لیلیت» در تئاتر شهر آغاز شد